Nytt namn, ny inriktning

(null)

Välkommen till min blogg som nu heter Hållbar och beredd, tidigare Huset på Fiskarudden. 

Jag har flyttat från det hus och trädgård jag skrivit om tidigare och startat om på nytt i ett hus på landet.

Tankar kring hållbarhet har länge funnits med mig och på senare tid har också funderingar kring beredskap ökat. Hur dessa båda områden hänger ihop är något jag tycker är riktigt intressant. 

De kunskaper och erfarenheter som jag har samlat på mig genom åren inom dessa områden, både privat och i mitt yrkesliv, kanske kan vara någon till nytta. Därför har jag beslutat att ändra inriktning på min blogg. 

Mina gamla inlägg kommer att få vara kvar på bloggen eftersom de litet löst kan knytas till den nya inriktningen. 

Tanken är att jag ska lägga upp ett blogginlägg varje söndag.

I mitt nästa blogginlägg kommer vår gemensamma hållbarhets- och beredskapsresa att påbörjas. Hoppas att ni vill hänga med! 

Allt gott! 

/Susanne


Kommentera här: